Gerekli tüm materyaller temin edilir. Öğretmen tarafından öğrencilerinde yardımıyla raflar boyanır , ağaç çizilir ve boyanır. İş birliği ile sınıfta okuma köşesi oluşturulur. Kitaplığa öğrenci seviye ve ilgilerine uygun kitaplar konulur. Bu köşede sessizce kitap okuma,öğretmen tarafından öğrencilere kitap okuma, okunanları anlatma,özetleme ve okunanlar ile ilgili soru cevap etkinliği yapma çalışmaları gerçekleştirilebilir. Çalışmalar öğrenci seviyelerine uygun olarak çeşitlendirilebilir.
Öğrenciler kütüphanede uyması gereken kuralları öğrenir..
Okuma becerileri gelişir.
Kitap okuma alışkanlığı kazanılır.
Okuduğu kitapları anlatarak öğrencinin ifade edici dil becerileri gelişir.
Öğretmen tarafından öğrencilere kitap okunarak öğrencinin dinleme becerisi gelişir.
Ortak dikkat becerisi gelişir.
0 Yorum