İlk okuma öğretiminin ses, hece, sözcük, cümle, metin oluşturma aşamalarının her biri için drama, oyun ve etkinlikler proje ortaklarıyla birlikte işbirliği içerisinde üretilip, geliştirilecek ve bu etkinlikler projeye katılan öğretmenler tarafından sınıf ortamlarında yüz yüze ya da uzaktan eğitimle canlı derslerde uygulanarak değerlendirilecektir. Projemizin aşamaları ve zamanlaması şu şekildedir:
ARALIK- Harf tanıma, hissetme, okuma ve yazma etkinliklerinin uygulanması ve değerlendirme
OCAK - Hece ve kelime oluşturma etkinliklerinin uygulanması ve değerlendirme
MART -Cümle oluşturma etkinliklerinin uygulanması ve değerlendirme
NİSAN - Metin ve hikaye yazma etkinliklerinin uygulanması ve değerlendirme
2023 Eğitim vizyonumuzda belirtilen “müfredatın çocuklarımızın ilgi, yetenek ve mizaçlarına göre düzenlenmesi” hedefine ulaştıracak; yeni yaklaşımlara uygun bu etkinliklerin; proje ortakları dışında diğer sınıf öğretmenleriyle ve öğretmen adaylarıyla Web 2 araçları kullanımı sağlanarak paylaşılması, i
- Oyun tabanlı öğrenme, drama ve etkinlik temelli öğrenme yöntemlerinin lk okuma yazma öğretiminde kullanılmasının yaygınlaştırılması ve öğretmenlerimizi bu yöntemleri kullanmaya özendirmek,
-Bu etkinliklerin ülkemizin farklı bölgelerinde farklı sosyoekonomik düzeydeki çocuklarla çalışan öğretmen arkadaşlarımız tarafından uygulanabilir nitelikte olduğunun gösterilmesi.
0 Yorum