15 gün süreyle öğrenciler gruplar halinde bir grup matematiğin günlük hayatta ve dünyada gereksiz olduğu hakkında bilgiler edinecek. Diğer grup ise matematiğin dünya ve insan için önemini ve kullanım yerlerini araştırdı ve buldu.
Daha sonra önce matematiğin gereksiz olduğunu savunan grup kendi araştırdıkları bilgileri ve hipotezlerini öne süren sunumunu yaptı. Ardından diğer grup matematiğin kullanım amaçları ve gerekliliği bilgilerini ispatladı ve sundu.
Sunumlardan sonra matematiğin gerekliliği ve kullanımının ne kadar önemli olduğu tartışıldı ve vurgulandı.
Öğrencilerin kafasında oluşan "Matematik ne işimize yarayacak?" sorusunun cevabı verilmiş olundu. Öğrenciler mesleği gereği kullanmayacağını düşündüğü matematik konularına karşı ön yargılarını yıktı. Matematiği sevmeyen öğrenciler bile dünyaya ve insana katkıları sayesinde matematiğe saygı duymaya başladı.
0 Yorum