KİM 500 TL İSTER?
Ödül Tablosu
Soru No |
Ödül |
Konu |
Soruyu Hazırlayan |
Zorluk Seviyesi |
12 |
500 TL |
Fizik |
Mustafa BAĞCI |
Çok Zor |
11 |
300 TL |
Kimya |
Hilmi AYDIN |
Zor |
10 |
250 TL |
Biyoloji |
Oğuzhan KOÇKURT |
Zor |
9 |
200 TL |
Türk Dili ve Edebiyatı |
Zehra Ö. AYDIN |
Zor |
6 |
150 TL |
İngilizce |
Rumeysa ALARÇİN |
Zor |
7 |
100 TL |
Matematik |
Volkan AKGÜL |
Orta |
6 |
50 TL |
Din Kültürü |
Zekerya YILMAZ |
Orta |
5 |
40 TL |
Müzik |
Bahar DEMİR |
Orta |
4 |
30 TL |
Tarih |
Mustafa ÖZGÜR |
Orta |
3 |
20 TL |
Coğrafya |
Mustafa CİCİOĞLU |
Orta |
2 |
10 TL |
Sağlık |
Hilal YILDIRIM |
Kolay |
1 |
5 TL |
Spor |
Kamil ÇAKALOĞLU |
Çok Kolay |
Jokerler
No |
Joker İsmi |
Açıklama |
1 |
Seyirci |
Seyirci olan diğer öğrencilerin doğru olduğunu düşündükleri şıkta el kaldırmasıyla uygulanır. Kaldırılan el sayıları sayılır. |
2 |
Telefon |
Yarışmacının belirleyeceği 3 kişi telefon jokeri olarak kaydedilir. |
3 |
50/50 |
Doğru olmayan iki şık elenir. |
4 |
Çift Cevap |
2. barajdan sonra kullanılabilir. İki cevap hakkı sağlar. |
Uygulama
Ø Belirlenen öğretmenler, kendi alanlarından, belirlenen zorlukta 7 soru hazırlar, rehberlik servisine teslim eder. (Sorular 9. sınıf müfredatından olmalıdır.)
Ø Yarışmaya katılmak isteyen öğrenciler belirlenir ve bir ön eleme sınavı yapılır. (Her branştan bir soru seçilerek ön eleme sınavı oluşturulur.)
Ø Ön eleme ile her sınıf seviyesinden en yüksek puanı alan öğrenci yarışmacı olarak seçilir.
Ø Belirlenen tarihte 4 yarışmacı konferans salonunda kuliste hazır olur. 4 tane de yedek yarışmacı puan üstünlüğüne göre seçilir. Okulun geri kalan öğrencileri programa seyirci olarak katılır.
Ø Sırasıyla 9’ların, 10’ların, 11’lerin ve 12’lerin yarışmacısı yarışır.
Ø Sorular ekrana yansıtılır.
Ø 1. baraj 2. soru, 2. baraj 7. sorudur.
Ø Kazandıkları ödül okul aile birliğinden karşılanır.
Ø Yarışmada verilen çekler Cumhuriyet Bayramı’nda paraya çevrilir.
Hilal YILDIRIM
YÇPAL Rehber Öğretmeni
Öğrenciler hem yarışmaya hazırlanarak araştırmayı, ders çalışmayı eğlenceli ve cazip hale getirmiş olacak hem de programa seyirci olarak katılan öğrenciler de programda ders konularını eğlenceli bir şekilde öğrenmiş olacaklar. Bilemedikleri sorular jokerlerle ya da branş öğretmeninin anlatımıyla açıklanacak, bu sayede daha kalıcı olacak.
0 Yorum