1.Öğrenciler aileleriyle birlikte seçtikleri bir hayvan hakkında araştırmalar yaparlar (Örn.Tavşan)
2.Seçilen bu hayvanla ilgili bir şablon oluşturulur.(Örn.Tavşanlar nerede yaşar,nasıl beslenir bunlar hakkında bilgi toplar.Topladığı bu bilgilerden bir pano oluşturur.)
3.Öğrencinin seçtiği hayvanla ilgili bir kitap seçilir ve öğrenci evde bu kitabı okuyarak okula gelir ve aradaşlarına anlatır.
4.Öğrenci belirlenen bir günde yaptığı araştırmaları sunmak için okula hazırlıklı gelir.(Örn.Tavşan kostümü giyerek okula gelir.Hazırladığı kostümü ve panoyu okulda arkadaşlarına anlatır.)
5.Seçilen bu hayvanın bir özelliğiyle alakalı veli ile birlikte okulda bir bütünleştirilmiş etkinlik yapılır.(Örn.Tavşanın en çok sevdiği yiyecek olan havuç dağıtılabilinir veya öğrenci-veli-arkadaşlarıyla birlikte havuçlu kek yağılıp afiyetle yenilebilir.
Öğrenciler can dostumuz hayvanlar hakkında çok daha fazla bilgi sabihi olacaklardır.
Hayvan dostu öğrenciler yetiştirilecektir.
Öğrencilerin merak duyguları artarak, araştırma becerileri gelişecektir.
Öğrencilerin rol yapma,yaratıcılık ,kendini rahatça ifade edebilme becerileri gelişecektir.
Okul-aile işbirliği artarak veliler ile sağlıklı iletişim kurulacaktır.
0 Yorum