OCAK: Öğrenci gruplarının belirlenip öğrencilerin kendilerinin ve okullarının tanıtım videolarını çekmeleri, projenin öğrencilere tanıtılması. Projeye uygun afiş ve logo tasarlanması.
ŞUBAT: Öğrencilerin, hayal ettikleri çiftlikte bulunmasını istedikleri üç hayvan ve nedenlerini belirttikten sonra bu hayvanlarla ilgili kelime bulutu çalışması yapılması
MART: Öğrencilerin kendi adlarının baş harfleri ile başlayan bitki isimleri bulmaları, bunları resimlemeleri ve ilgili yapboz etkinliğinin yapılması.
NİSAN: Tüm öğrencilerin, daha önceki aylarda birlikte buldukları hayvan ve bitki isimlerini kullanarak bir hikaye yazmaları. MAYIS: Öğrencilerin doğal malzemelerden müzik aletleri oluşturmaları, alfabedeki harfleri kullanarak bir şarkı yapmaları HAZİRAN: Birlikte yazılan hikayenin animasyon olarak sergilenmesi.
Özgüven duygusunun gelişmesini sağlamak, birlikte çalışmaya istekli olmak ,görev ve sorumluluk bilinci oluşturmak , doğa ve hayvan sevgisi aşılamak, ritim duygusu oluşturmak, hayal dünyalarını zenginleştirmek, olaylar arası giriş ,gelişme ve sonuç ilişkisi kurabilmelerini sağlamak, yeni tanıdığı arkadaşlarıyla uyum içinde çalışmaya istekli olmak ve proje sonunda yazılan hikaye ile ilgili bir animasyon hazırlamak.
0 Yorum