PROJEMİZ EKİMDE BAŞLAYIP, NİSAN SONUNDA BİTECEKTİR. TOPLAM SEKİZ AY SÜRECEKTİR. BU SÜREÇTE ÖNCELİKLE ORTAKLARIMIZLA İLETİŞİME GECİP ÖĞRENCİ SEÇİMLERI YAPILACAKTIR. PROJEMİZDEKİ HEDEF KİTLEMİZ İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ OLACAKTIR. PROJE BAŞLANGICINDA ORTAKLARIN TANIŞMASI, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN TANITIMI, LOGO VE AFİŞ ÇALIŞMALARI GERCEKLESTIRILECEKTİR. ARDINDAN HER AY YAPILACAK ETKİNLİK İÇİN ORTAKLARLA İŞBİRLİĞİ YAPIP, ÖĞRENCİLERİN FİKİRLERİ ALINARAK, HER BİR EKİBİN AKTİF KATILIMIYLA ÖĞRENCİLERİN ÇALIŞMALARI YÖNLENDİRİLECEKTİR. ZAMAN ZAMAN WEB2.0 ARAÇLARIYLA BU ÇALIŞMALAR ZENGİNLEŞTİRİLECEKTİR.
BU ÇALIŞMALAR SEÇİLİRKEN ÖĞRENCİLERİN YARATICILIKLARINI ARTTIRACAK VE CALIŞMA İSTEĞİ OLUŞTURACAK ETKİNLİKLERİN SEÇİMİNE DİKKAT EDİLECEKTİR.
TEKNOLOJİNIN YARARLI KULLANIMINI ARTTIRARAK ÖĞRENMEYİ KOLAYLAŞTIRACAK, EĞLENCELİ HALE GETİRECEK HER TÜRLÜ DİJİTAL ÜRÜNÜ EĞİTİM ÖĞRETİMİN İÇİNDE KULLANMAK İLK HEDEFİMİZ OLMALIDIR. ÇAĞIMIZ GEREĞİ WEB2.0 ARAÇLARI YAYGIN BİR KULLANIM ALANINA ERİŞMİŞTİR. BU ARAÇLAR ÖĞRENCİLERİMİZİN TEKNOLOJİ OKURYAZARI VE AKTİF BİREYLER OLMALARINI SAĞLAMAKTADIR. TEKNOLOJİ İLE YER ZAMANDAN BAĞIMSIZ YAŞAMAYI FIRSAT HALİNE GETİREREK, WEB 2.0 ARAÇLARI KATKISIYLA İNGİLİZCE ÖĞRENİMİNİ DESTEKLEMEK KOLAYLAŞMIŞTIR. DİJİTAL SANATA DUYULAN İLGİ DE BU BAĞLAMDA ARTMIŞTIR. WEB 2.0 ARAÇLARIYLA ÖĞRENMEYİ DAHA KOLAY VE KALICI HALE GETİRMEYİ PLANLAMAKTAYIZ. SANATA İLGİ DUYAN BİREYLER YETİŞTİRİRKEN AYNI ZAMANDA DİL ÖĞRENİMİNE KARŞI ÖN YARGILARI KIRMAYI HEDEFLEMEKTEYİZ. PROE SONUNDA İŞBİRLİKÇİ ÇALIŞMA OLARAK SANAL SERGİ, ORTAK ÜRÜN OLARAK TAKVİM, OYUN TASARIMI VE AKROSTİŞ ŞİİR VE FİNAL ÜRÜNÜ OLARAK DA E-BOOK HAZIRLAYACAĞIZ.
0 Yorum