Emotion Messengers (Duygu Habercileri)

news-details
Değerler Eğitimi ve Medeniyet Bilinci

Projenin Başlama/Bitiş Tarihi:

01 Kasım 2022 - 30 Nisan 2023


Projenin Uygulandığı Yer:

Orhan Yücel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Sosyal Medya Hesapları, Avrupa ve Türkiye\'den proje ortak okulları


Projeyi Düzenleyen Kurum:

Orhan Yücel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi - Arhavi / Artvin


Projenin Ana Koordinatörü:

Sena Sabankaya


Projenin Diğer Koordinatörleri:

Elif Özel

Projenin Amacı:

1. Öğrencilerimizin duygusal okuryazarlıklarını geliştirmelerine yardımcı olmak. 2. Öğrencilerimizin duygusal farkındalık konusunda yaratıcı etkinlikler hazırlamalarına rehberlik etmek. 3. Öğrencilerimizin hazırladıkları etkinlikleri anaokulu veya ilkokul öğrencileri üzerinde uygulama imkanı sağlayarak sosyal sorumluluk kazanmalarını sağlamak. 4. Anaokulu veya ilkokul öğrencilerine duyguları tanıtmak ve duygular konusunda farkındalık yaratmak.


Projenin Uygulama Adımları:

KASIM:

*Proje ön hazırlığı

*Proje ortağı okulların birbirinin tanıması

*Proje öğrencilerinin belirlenmesi

*Proje afiş ve logo çalışmalarının yapılması

*Proje sosyal medya hesaplarının açılması

*Proje öğrencilerinin konuya ilişkin ön test uygulanması

ARALIK:

Mutluluk

*Mutluluk üzerine her türlü araştırma, bilgi edinme çalışmaları

*Hikaye, şarkı, resim, tekerleme, tiyatro, şiir, oyun, yaratıcı etkinlikler vs. 

OCAK:

Üzüntü

*Üzüntü üzerine her türlü araştırma, bilgi edinme çalışmaları

*Hikaye, şarkı, resim, tekerleme, tiyatro, şiir, oyun, yaratıcı etkinlikler vs. 

ŞUBAT:

Korku/Kaygı

*Korku/kaygı üzerine her türlü araştırma, bilgi edinme çalışmaları

*Hikaye, şarkı, resim, tekerleme, tiyatro, şiir, oyun, yaratıcı etkinlikler vs.

MART:

Öfke

*Öfke üzerine her türlü araştırma, bilgi edinme çalışmaları

*Hikaye, şarkı, resim, tekerleme, tiyatro, şiir, oyun, yaratıcı etkinlikler vs. 

NİSAN:

*Proje sonu ortak ürün

*Proje sergisi

*Proje son testinin uygulanması ve analizi


Projenin Çıktıları:

*Öğrenciler duyguları bilir, tanır ve duygularının sorumluluğunu alır.

*Öğrenciler duygusal okuryazarlık becerilerine sahiptir.

*Öğrenciler yaratıcı etkinlikler hazırlayabilir.

*Dolaylı olarak, etkinliklerin uygulandığı anaokul ve ilkokul öğrencileri duyguları tanır ve farkındalık kazanır.

*Öğrenciler sosyal sorumluluk sahibidir.

*Öğrencilerin iletişim ve sosyal becerileri gelişir.

*Öğrenciler teknolojiyi bilinçli kullanır.

*Tüm bu kazanımlar doğrultusunda öğrenciler bireysel gelişimlerine katkı sağlar.


Projenin Fotoğrafları/Videoları:

Projeyi sosyal medyada paylaşmak için tıklayın :

author

Orhan Yücel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi - Arhavi / Artvin

Sena Sabankaya

0 Yorum

Yorum Yaz

CAPTCHA Image